20 Eylül 2010 Pazartesi

eşcinsellik tartışması...

radikal'deki haber...

güzel bir tartışma ortamı başlatmışız, bu hoşuma gitti :)
birincisi; homofobik falan değilim...insanların eşcinsel olmasından ya da bunu yaşamalarıdan rahatsızlık duymuyorum...benim rahatsız olduğum bunun normal birşey olduğunu iddia etmenizdir...eski yorumlarımda da bu tavrımı görebilirsiniz... ben de herkes gibi siz eşcinsellerin temel insan haklarından faydalanmasını isterim...ancak eşcinsellik reklamının yapılmasına her zaman karşı çıkacağım...bu haber bile bir eşcinsellik reklamıdır!...ikincisi; pedofili ve zoofili ile ilgili tanımları veren arkadaşa teşekkür ediyorum...ben de konuyu mağdur olma durumu açısından değerlendirmemiştim...çok haklısınız, mağdurluk ve sapkınlık bu iki durum için daha geçerli...ancak benim dikkat çekmek istediğim noktayı gözden kaçırmışsınız...100 yıl önce "sapkınlık" olarak değerlendirilen, toplum içerisinde ağza bile alınamayan eşcinsellik bugün "normal" karşılanıp "yasal" hale getirilmeye çalışılıyor...yani "bu gelişme hızıyla" 20 yıla kalmaz zoofili ve pedofilinin de "normal" ya da "yasal olması" için çalışmalara başlanacaktır! (yirmi sene sonra mağdurları ortandan kaldıracak bir yöntem bulunu elbet, merak etmeyin)...üçüncüsü; mağdur meselesi...eşcinsel olduğu için, cinsiyet değiştirdiği için, aidsten, uyuşturucudan, tecavüz edilip öldürülen arkadaşlarını gördükten sonra yaptığı tercihlere pişman olan hiçbir eşcinsel ya da "mağdur" olmadığını söyleyebilir misiniz? dördüncüsü; eşcinsellik sürekli medya tarafından normal olarak pompalanmadan önce, yani TV-reklam çağından önce de bu kadar yaygın mıydı? ya da bugün eşcinsel olduğunu söyleyerek gezen herkes eğer çevrelerinden ya da medyadan bunu "normal" olarak algılamayıp kendi isteklerini bu yöne kanalize etmeseydi yine bu tercihleri yapar mıydı? cinsellik o kadar da basit bir konu değil, herkes farklı deneyimler yaşamak isteyebilir...ama bu şekilde destek görmese eşcinsellik nasıl bu kadar yaygınlaşabilirdi ki? belki geçici bir heves farklı bir deneyim olup bitecekti... beşincisi; eşcinsellik tamamen doğaya aykırıdır...gözü dönmüşlük, doğal olana karşı gelmek anlamına geldiğinden dolayı da "sapkınlık"tır...doğru olandan, doğal olandan sapıldığından sapkınlıktır...yani tanımı gereği...yoksa illaki bir mağdur olmasına gerek yok...silkelenin ve kendinize gelin...eşcinsellik sapkınlıktır ve toplumu yiyip bitirecek bir virüstür...insan topluluğunun en küçük birimi aile; kadın-erkek ve çocuklarından oluşur...kadın-kadın-çocuk ya da erkek-erkek-çocuk bu yapıyı tamamen bozabilecek kadar tehlikeli bir yaklaşımdır ve kesinlikle uzak durulmalıdır...boşanmış ailelerin çocuklarında nasıl problemler olduğunu görüyoruz zaten...iki anne ya da iki babayla nasıl bir toplum olur tahmin edebiliyor musunuz? ben tahmin edemediğim için buna karşı çıkıyorum...doğa kanunlarına, dini kurallara, ahlak kurallarına ve yaratılışa ters olduğu için karşı çıkıyorum...sonuncusu; "yav, alan razı satan razı sana n'oluyo..." diyebilirsiniz....(mağdur yok ya, herkes memnun...)eğer insanlar bu tercihlerini sadece yatak odalarında yapsalar ve kendi kendilerine memnun olup ona buna sabahtan akşama, tv ekranlarında bu tercihlerini bağıra bağıra anlatıyor olmasalardı belki bu kadar rahatsız olmazdım...ama ben bunu izlemek istemiyorum...ben bunu bilmek istemiyorum...jim carrey'nin adı nedeniyle "i love you phillip morris" filmini izledim, geçenlerde...sadece eşcinsellik reklamı yapan bir filmdi..."yeni trend yeni pazar...eşcinsel olun bütün ihtiyaçlarınızı bizden alın...ha bu arada dünya batıyor, toplum çöküyor ama olsun...siz keyfinize bakın..." o filmi izleyin o zaman bu "reklam"ların artık ne hale geldiğini göreceksiniz...

Hiç yorum yok: